Survivor 2017 - Anıl'ın Elenmesi

Survivor 2017'de bu hafta (16 Mayıs 2017) Anıl elendi. Sosyal medyadan takip ettiğim kadarıyla birçok kişi için sürpriz oldu bu elenme. Herkes Anıl yerine Volkan'ın eleneceğini düşünüyordu (tabi ben de). Ama ne hikmetse Anıl elendi. Son haftalardaki performansı, zekası, Tuğçe ve Pınar'ı eleme potasına sokup Survivor adasından göndermesi hep onun için bir artıydı.

Bu eleme olaylarında Acun'un bir parmağı var mı diye her zaman büyük tartışmalar olmuştur. Ben de bu duruma inananlardanım. Acun oylama sonuçlarına bakmıyor, mevcut duruma bakıyor. Mesela adada gönüllüler takımından sadece 2 kız kalmıştı. Hemen herkesin aklına bu iki kızdan hiçbiri elenmeyecek düşüncesi hasıl oldu. Volkan da bütün Survivor jeneriklerinde hep ön planda. Anıl'ın taraftarı kesinlikle Volkan'ınkinden daha çoktu. Zaten elenen yarışmacılara methiyeler düzen Acun ne hikmetse Anıl hakkında pek birşey söylemedi ve yüzü düşüktü.

Ben çok üzüldüm Anıl'ın elenmesine ve bana göre büyük haksızlık. Bakalım bundan sonraki haftalarda ne olacak...



Unknown

Yıllar yılı bir akvaryumda yüzen iki yitik ruhuz biz.

0 yorum: